Kadra

  • Dyrektor przedszkola,organ nadzorujący Sasinowski Grzegorz
  • Zastępca dyrektora Ewa Sasinowska
  • Zastępca Dyrektora d/s pedagogicznych Radosław Karol Olszewski
  •                                                     kierownik oddziałów na ul.Ryskiej Magdalena  Chwatko  tel. 501951695

Oddział I

Wychowawczyni p. Paula

Wychowawczyni p. Sylwia

Wychowawczyni p. Anita

Wychowawczyni p.Aneta (zerówka)

j.angielski p. Gabrysia

Logopeda – Sylwia

psycholog p. Ewa i p. Joanna

II ODDZIAŁ

p.Aneta – wychowawczyni

    p.Karolina -wychowawczyni

                                                                                                p.Agata

Logopeda – p.Sylwia

                                                                                                  psycholog p.Ewa i p.Joanna

Przedszkole Sosabowskiego

wychowawczyni p.Paulina

wychowawczyni p.Wioleta

wychowawczyni p.Justyna

wychowawczyni p.Paulina

wychowawczyni p Kasia

wychowawczyni p.Patrycja

wychowawczyni p.Renta

wychowawczyni p.Magda

Logopeda- p.Sylwia

                                                                                                  psycholog p. Ewa i P.Joanna

j.angielski p. Gabrysia

 

Oddział IV

kierownik/wychowawca Magdalena  Chwatko  tel. 501951695

wychowawczyni p Justyna

wychowawczyni p Ewa

wychowawczyni p.Marta

wychowawczyni p Justyna

wychowawczyni p. Justyna

wychowawczyni p Kinga

wychowawczyni p. Monika

psycholog p. Ewa i p.Joanna

j.angielski p. Gabrysia

                                                                                                   logopeda p.Sylwia

BIURO

( dla wszystkich oddziałów mieści się w przedszkolu ul Sosabowskiego 5)

p.Ewelina

 

 

Realizujemy zajęcia  zgodnie z  Podstawą Programową Wychowania Przedszkolnego , zawartej w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. z 2009 r., Nr 4, poz. 17) Treści zostały dobrane i dostosowane do potrzeb rozwojowych dzieci.